Polityka Jakości firmy:
Zarządzanie Nieruchomościamii Inwestycjami „ZEST” Spółka z 0.0.
Z Polityki Jakości OIGN wynika Polityka Jakości Spółki „ZEST”, która brzmi następująco:
Doskonalenie formy i wypracowanie indywidualnego, charakterystycznego stylu zarządzania
nieruchomościami, w oparciu o który Spółka będzie identyfikowana na rynku wśród istniejącej
konkurencji, poprzez ciągłe dążenie do osiągania zadowolenia KLIENTA na coraz wyższym
poziomie satysfakcji, wczuwając się w JEGO problemy i wychodząc na przeciw JEGO
oczekiwaniom. Działalność Firmy oparta jest o podejścia procesowe.
Punktem wyjścia realizacji Polityki Jakości Firmy jest strategiczne zaangażowanie Zarządu Spółki
w kompleksowe Zarządzanie Jakością, powodujące zmiany kultury organizacyjnej oparte na
przekonaniu, że Jakość nie stanowibliżej nieokreślonego stanu ideału, lecz jest obiektywnym celem,
do którego należy dążyć. Kierownictwo zapewnia zasoby do realizacji celów jakości.
Polityka jakości